2016. június 10., péntek

Rúzspéntek | UNE Lip-toned colour

Hallottatok már a Secret Selection meglepetésdobozról? Újak a piacon és a havi bloggerük lettem, így egy terméket tesztelhettem a dobozból!

Egy újabb meglepetéseket tartogató doboz lépett be a piacra, tele olyan termékekkel, amelyeket kis hazánkban nem lehet (vagy csak körülményesen) beszerezni.
A weboldalukon mindenről pontos információt megtudhattok! 
Az első dobozban lapult egy Une Natural Beauty rúzs, ezt teszteltem le én is mint a hónap bloggere és most bemutatom Nektek!

A rúzsról tudni kell, hogy Olaszországban készül és 100% természetes összetevőket tartalmaz, sőt 21,82% ebből organikus gazdálkodásból származik!
Viszonylag vékony, hosszúság, négyzet alapú hasáb alakú a csomagolása, ami fóliázott és még van egy plusz leragasztása is ez alatt, szóval bomba- és kipróbálás biztos a termék.
Letisztult fehér alapon arany színű felirat van rajta, a végén pedig a színnek megegyező jelölés is, tehát előre vetíti, mi vár belül.


Kibontva egy szép ezüst foglalatban van a rúzs, ami nem lóg ki és teljesen vissza is húzható. Az egész alsó rész mozog és így bújik elő a rúzs! :) Pontosan 2g-ot kapunk belőle, ami egy elég kiadós mennyiség egyébként.



Az illata nagyon növényi, de nem virágos, szimplán természetes. Már ránézésre is látni, hogy krémes és a finishe is ennek megfelelő lesz. Emiatt egy ecsetet is készítettem az első használathoz, hogy biztos nem lehet majd vele precízen dolgozni, de annak ellenére egy kis ügyességgel simán fel tudtam tenni. Valóban nem csak a kinézete, de a textúrája is krémes, de nem annyira, hogy megfolyjon a pici csíkokban. Könnyű vastagon felkenni, de egy zsepi harapással korrigálható, nekem akkor tetszik igazán és érzésre is sokkal kellemesebb. Kell egy kis száradási idő neki, de után én teljesen elfeledkeztem róla, hogy rajtam van és Miki kapott egy csuppanóst az arcára, viszont alig maradt valami az arcán. 



A színe egy mély, vöröses-barna árnyalat, L22-es számú. Ez a szín teljesen új számomra, mert a vörös rúzzsal sikerült az utóbbi időben jó kapcsolatot kialakítanom, de ennél messzebb még nem merészkedtem, most kellett. Sötét és teljesen más, mint a többi rúzson, viszont amikor kicsit megkopik, akkor nagyon tetszik. Úgy egy nagyon sötét nude árnylatba megy át. Érdekes a hatása, ugyanis a kávés (igen, így tesztelem a rúzsokat, hogy hogy viselkednek egy ivás alkalmával) tesztelés során a pohár szélén egyáltalán nem találkoztam viszont vele (gondoltam csinálok egy olyan képet is, nem tudtam így), de este a sminklemosáskor a számról mégis lemostam egy kis színt. Alapjában az ajkakat színezi meg enyhén, a maradék felesleges is rajta, hisz alacsony a fedése. Tehát a nagyon erős szín nem túl tartós, nem is így tervezték, ami én nem is bánok, azonban munkálkodik alatta és azt a színt tartja meg sokáig. Ez nekem új és nem tartom rossz dolognak, hisz így egy bizonyos színezést biztosít egész napra nagyjából. Az a letisztult szín nyerte el az én tetszésemet. Aki szereti az erőteljesebb színeket, annak is tetszeni fog ha nem szedi le a felesleget.
Szárító hatása ennek is van, bár nem vészes szerencsére, de érdemes hidratálni az ajkakat akár előtte, akár után.

Az árát csak ebay-en találtam meg, ahol 4 font körül mozog. 
Mivel a doboznak csak egy termékét teszteltem, így a dobozról én nem tudok véleményt alkotni, azonban kíváncsian várom a doboz-tulajdonosok véleményét! :)

Ti hogy álltok a sötétebb rúzsokkal? És a meglepetés-dobozokkal?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena